מעוניינים להיכנס לאנדורו? המלצה על הדרכה מקצועית

OmG-62איתמר ציפורי חזר לאחרונה לתחום האנדורו, מתוך מטרה לשפר את רכיבת השטח, לרכוב עם רוכבים טובים ומנוסים ככל הניתן, מתוך אמונה שרק כך הלמידה הייתה משמעותית ומהירה. לכן, הוא בחר לנסות את תחום ההדרכות ולאחר שהתנסה בו, הוא ממליץ עליו בחום לכל רוכב ובכל רמה.
“ישנם כמה גופי הדרכה בארץ. מדובר בתופעה נפלאה”, מציין ציפורי. “אחד הגופים הטובים שנתקלתי בהם שייך לתומר שמש, זיו כרמי ועומר מונין ונקרא ‘סדנת האלופים’. הם אנשים מיוחדים, מקצוענים וצנועים. חלקם מתחרה בליגות השונות בארץ ובתחרויות בחו”ל.

“בחרתי לשים את האגו בצד וללכת להדרכה מההתחלה – לשמוע מה ואיך”, מספר איתמר ציפורי. “פשוט רוכב לידך תותח שמכוון אותך ומסביר תוך כדי לגבי העמידה והרכיבה הנכונות, חלוקת המשקל ועוד המון נתונים שגרמו לי להתאמץ פחות, לרכוב יותר שעות ולעלות ברמה ובשליטה הטכנית באופנוע”.

“נתקלתי במשפחות שרוכבות ביחד, אבות ובנים, נשים ונערות שרוכבות ומתחרות – וזה קסום. פשוט כיף גדול. קורה פה משהו מקסים, אני מרגיש שהאנדורו הוא סוג של כור היתוך נוסף”, מסכם ציפורי.

“יש פה תרבות של אנשים מובילים בענף המביאים לישראל אלופי עולם בתחומים שונים. אנשי ספורט פנומנליים שזו חוויה לראות אותם רוכבים. הם מגיעים לימי הדרכה כאן להדרכות פרטניות או קבוצתיות. זו הוצאה קצת יקרה, אבל יש כאלו שרואים בכך הוצאה מושלמת”, מוסיף ציפורי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *