אנדורו – רכיבה עם אנשים טובים לידך מכפילה את הכוח וההנאה!

ארצנו הקטנה כוללת מספר מוקדי מפגש עם קונספט האנדורו המדהים – נקודות המפגש נראות במבט ראשון אולי דומות, אבל עדיין יש כמה טוויסטים שמבדילים אותן אלה מאלה.

מה שבלתי נתפס בעיניו של איתמר ציפורי הוא מה שהאנדורו / הארד אנדורו / מוטוקרוס, עושה בארץ לאחרונה, בשילוב עם ההשקעה והאהבה העצומות שמשקיעים אנשים: “נוצרה ‘חממה’, מעין תוצר של תרבות שונה מהמיינסטרים המקובל בישראל. אני מדבר על ה’ביחד’, העזרה ההדדית, התאמת רמת הרכיבה והקצב לרוכב החלש בקבוצה וכו’. אתם תגידו שזו התרבות האירופאית שחלחלה אט אט לכאן, ואם כך – דיינו”.

OmG-46

“פשוט כיף לחבק ולהיות מחובק, ממש לא בקטע אגואיסטי”, ממשיך איתמר ציפורי, שנכנס מחדש לתחום האנדורו מחדש בשנה האחרונה. “התייעצתי עם מביני דבר בתחום שכיוונו אותי לנקודות ה’חמות’ בהן מתאגדות ונפגשות קבוצות רוכבים, יוצאות ‘לתת בראש’ ואוספות חוויות שמזכירות לי פעולות מבצעיות מהיחידה. מעין גיבוש ואחווה שאינם קיימים לדעתי בהרבה ענפי ספורט שהתנסיתי בהם. לא משנה מה יקרה, חבריך איתך לתת לך יד וכתף”.

“קיבלתי החלטה לחזור לאנדורו בצורה שונה: קודם כל לשים בצד אגו ולהתחיל בהדרכות אצל אנשי מקצוע מהמובילים בענף (דבר שהוא פופולרי מאוד בתחום בכל הרמות). דבר שני: תמיד לרכוב עם קבוצת רוכבים טובים ממני בהרבה, כדי שעקומת הלמידה שלי תהיה מהירה מאוד”, מסביר איתמר ציפורי. “מצאתי את עצמי רוכב המון בתוך זמן קצר, משתפר ומגיע לרמות אחרות, הן מבחינה טכנית, הן מבחינת כושר רכיבה ומשך הרכיבה”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *